Verzenden & retourneren


Bezorgdienst

Leveringen worden door TNT Post, DPD of DHL bezorgd.

Track and Trace TNT

http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/

Soms wordt het Track and Trace nummer niet getraceerd. Dit kan komen omdat het sorteercentrum het postpakket (nog) niet heeft gescand. Dit gebeurd wel vaker, echter heeft u het postpakket dan toch de volgende dag in huis!



Levertijd

Wij streven ernaar om uw artikelen zo snel mogelijk na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een artikel eerst bedrukt moet worden met uw reclameboodschap of dat het artikel tijdelijk niet voorradig is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen met de te verwachte levertijd. 

Verzendkosten

Als bijdrage in de administratiekosten en de verpakkings- en verzendkosten vragen wij een vast bedrag bij een bepaalde bestelordergrootte of hoedanigheid van het bestelde artikel. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.

Waar levert Kado Idee Nederland?

Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Betaalmethode

U kunt op twee manieren betalen: via iDEAL of bankoverschrijving.

Retourneren en defecten

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld om een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 8 dagen contact op te nemen met Kado Idee Nederland. Dat kan via het online ticketsysteem op onze website of een email te zenden aan info@kadoideenederland.nl

Opgelet! Retour bestellingen kunnen pas naar ons retour worden gezonden indien u van ons een retour nummer ontvangen heeft.

Ongefrankeerde zendingen

Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de pakbon en een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending te vermelden.